poniedziałek, 13 maja 2013

#1 - każdy od czegoś zaczyna..

Hi everyone!
Ten wstęp to taka zmyłka, ponieważ swoje notki postanowiłam pisać po polsku, co większości z Was pewnie ułatwi  zrozumienie tekstu. Jednak nie nastawiajcie się na homeryckie porównania, ani trudny do zrozumienia przekaz. Zależy mi, aby moje zapiski czytało się w miarę szybko i przyjemnie.
Jako że jest to pierwszy wpis na tym blogu, przedstawię się pokrótce - mam na imię Julia, chodzę do I klasy liceum (ci bardziej domyślni już obliczyli, że to wskazuje na wiek 17 lat). Interesuję się modą (na blogspocie to rzeczywiście bardzo oryginalne), podróżowaniem, językami obcymi i zumbą.
Mam nadzieję, że uda mi się znaleźć choć trochę czasu, aby wypełnić odrobinę Waszego (tą pauzę między piątkowymi party hard, hejtowaniem ludzi z anonima i niedzielnymi wypadami do Kościoła "po podpis"/"na bierzmowanie").
Będę tutaj publikować swoje outfity, rekomendować kosmetyki, komentować, co w danej chwili wpadnie mi w oko, ogólnie mówiąc - wszystko, co lifestyle'owe znajdziecie tutaj!

Tak więc cu soon!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz