poniedziałek, 24 czerwca 2013

#8 - polujemy na przeceny, welcome to Cracow (again)

Hi!
Wczoraj wieczorem wróciłam z Krakowa. Tak, znowu tam. Znowu z siostrą. Znowu na zakupy. Tylko tym razem trafiłyśmy już na odpowiedni moment - letnie wyprzedaże. Wydaje mi się, że rok temu nie było tak dużych przecen w niektórych sklepach. Przykładem są skórzane buty, na które czaiłam się od początku, gdy tylko trafiły do sklepu - przecenione w Promodzie z 359 zł na 120 zł. Słyszałam o zniżce 70%, ale nie wierzyłam, że naprawdę gdziekolwiek się pojawia.
Ten weekend spędziłyśmy bardzo przyjemnie, szczególnie, że przez cały pobyt dopisywała nam pogoda. Mało zwiedzałyśmy, ale zjadłyśmy za to pyszny obiad na Głównym Rynku i równie smaczny deser nieopodal. 
Tylko podróż pociągiem, która trwa 8h na starcie zawsze lekko mnie zniechęca. Szczególnie, że o tej porze roku zamiast do pociągu wsiada się po prostu do sauny. Z aromaterapią.

Pierwsze zdjęcie i rozpoczynamy nasz shopping time!


Sukiennice

Cupcake Corner Bakery&Cafe

Smakuje tak samo jak wygląda, deliszys.


Wiem, że troszeczkę nie postarałam się, jeśli chodzi o ilość zdjęć, dlatego zachęcam do zaglądnięcia tu jeszcze w środę. Pokażę Wam parę ciekawych i niedrogich ciuchów, które upolowałam. Prawdopodobnie ubiorę któryś z nich jutro na wycieczkę, ponieważ wybywamy do Poznania. Może przyda się drobna fotorelacja? Trzymajcie się!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz