poniedziałek, 19 sierpnia 2013

#15 - contest is always a good idea!

Miesiąc temu wzięłyśmy z koleżanką udział w konkursie SuperPharm'u "Świat Kobiet". Wystarczyło wysłać swoje zgłoszenie ze zdjęciem lub filmem i pokazać swoje zainteresowania, hobby lub zwykłe sytuacje z życia, jakie na co dzień spotykają nas, kobiety. Postanowiłyśmy zgłosić nasz mix z Londynu. Chociaż stworzyłyśmy go już jakiś czas temu, wciąż się nam nie znudził. Poza tym włożyłyśmy w niego dużo pracy i... jak najbardziej się ona opłaciła! Zajęłyśmy IV miejsce, wygrywając w ten sposób bon na 300zł do SuperPharm'u.
Najcudowniejsze jest to, że jeszcze rok temu również otrzymałam nagrodę - 200 zł na zakupy  - za zgłoszony outfit w konkursie Diverse. Szczęście nie do opisania!
Dlatego też zachęcam Was do brania udziału we wszelkich konkursach. Nie macie nic do stracenia, możecie wykazać się swoją kreatywnością i przy tym odnieść sukces! Naprawdę warto!!!

 

4 komentarze:

  1. chętnie czytam Twojego bloga :0 mogłabyś zamieścić coś o tym jak pielęgnujesz skórę,włosy,twarz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Postaram się przygotować taką notkę :)

      Usuń
  2. hahah Filmik jest na prawdę świetny (widziałam go już wcześniej ale faktycznie w ogóle nie traci ze swojego uroku) :) Nie masz pod poprzednimi postami komentarzy co faktycznie może trochę zniechęcać ale z twoją charyzmą na pewno rozkręcisz bloga :) Ciekawie się go czyta i mam nadzieję, że będziesz go prowadziła dalej a czytelników na pewno szybko przybędzie :)
    No i oczywiście gratuluję wygranej, ja jakoś nie mam odwagi i jestem zapewne zbyt leniwa aby brać udział w konkursach xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Proszę staraj się jak najczęściej dodawać swoje outfity,są bardzo ciekawe! Mam nadzieję,że z nadejściem szkoły nie zaprzestaniesz prowadzić bloga,bo z niecierpliwością czekam na Twoje jesienne i zimowe stylizacje :) Pozdrawiam,Monika.

    OdpowiedzUsuń