piątek, 30 sierpnia 2013

#17 - new outfit, Francja elegancja

Dzień dobry!
Nie wiem, kiedy ostatni raz w wakacje wstałam tak wcześnie. I dodałam posta przed godziną 10! Niepojęte, naprawdę... Ale przechodzę do rzeczy; tę notkę miałam wrzucić już wczoraj, ażeby zaprezentować Wam (w miarę) elegancki outfit. W miarę, ponieważ marynarka jest dosyć oversize'owa, z podwiniętymi rękawami. Do tego klasyczne jeansy, które również podwijam na nogawkach - a tak dla odrobiny nonszalancji. Oczywiście kok przy takim zestawie jest niezbędny! Mam nadzieję, że się spodoba.


marynarka - H&M
t-shirt - Reserved
jeansy - Replay
torebka - BCBG Max Azria
bransoletka serduszka - House
buty - Zara






Wiem, że brakuje na tych zdjęciach uśmiechu i wyglądam jak pobite dziecko, ale starajcie się nie zwracać na to uwagi. Dodaję na koniec jeszcze fotkę, gdzie tuż obok mnie stoi moja przepiękna Pani Fotograf Dominika Kowalczyk. Kocham te małe istotki!





1 komentarz: