środa, 2 października 2013

#20 - college outfit

Hi everyone!
Tak, wiem, zaniedbałam Was. Tak jak zwykle przepraszam. Wracam już z nowym outfitem, "w sam raz na teraz". Czyli coś bardzo prostego, idealnego do ubrania na co dzień do szkoły. Dlatego też tytuł posta zawiera słowo "college", chociaż może to mieć podwójne znaczenie w związku z faktem, iż zdjęcia zostały wykonane dzisiaj przed naszą piękną szkołą, zwaną nieoficjalnie Hogwartem. Bluzkę znalazłam w sumie przypadkiem (jechałam niepoinformowana na SISMUN'owe party w koszuli i sweterku i byłam zmuszona szybko coś wykombinować). Kosztowała mnie jedynie 3 euro i byłam pewna, że nigdy więcej jej nie ubiorę... A jednak udało mi się coś do niej dobrać! Oczywiście parę ciuchów już się powtarza (chyba mi wybaczycie?). Czekam oczywiście na opinie.
Odnosząc się do komentarza z poprzedniej notki, chciałam tylko zaznaczyć, że głównie skupiam się na moim blogu na tematach fashion, ale w drodze wyjątku mogę dodać parę takich tips'ów. Czemu nie, jeśli ma to komuś pomóc?
A teraz zapraszam na obejrzenie zdjęć spod spodu:


kurtka - Zara
t-shirt - Atmosphere (Primark)
spodnie - River Island
sweter - Zara
torebka - BCBG Max Azria
trampki - Converse









Na koniec musiałam dodać zdjęcie z moim najwierniejszym czytelnikiem. Poznajcie Piotrka! To dzięki niemu oczywiście opanowałam technikę profesjonalnego pozowania do zdjęć. A dzięki mojej piękności - Kice - mogę do nich pozować!

See you soon guys!

2 komentarze:

  1. Nie ubierasz się źle,ale nie jest to nic wyróżniającego się.
    Powodzenia w dążeniu do własnego stylu!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń